söndag 14 mars 2010

Det blir nog mest jag som ska skriva här, men min dotter kommer också att dela med sig tankar, bilder och tips!
Jag har alltid varit intresserad av inredning, kläder och framförallt skor! Jag älskar att ha fina saker runt omkring mig och kan nog kalla mig för en pryltjej! Det skrivs så mycket om köphets och överkonsumtion... ja, det är alldeles rätt! Men! Jag tycker att man ska unna sig saker man vill ha, bara man köper det man verkligen behöver! Man ska nog tänka noga innan man slår till!

Ja! Tänka noga! Det är viktigt! Detaljerna som gör helheten! Det är just det som jag har som röda tråden i mitt hem! Den röda färgen har jag som grunden i mitt kök och vardagsrum. Här kommer bilder från köket, mycket Marimekko!

Vad är din favoritfärg i inredningen?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar