måndag 29 mars 2010

Möjligheten att välja!

Den största delen av mitt liv (än så länge) har jag bott i Ryssland, eller snarare sagt i Sovjet. Utbudet i affärerna på den tiden var minimalt. Det gällde både livsmedelsprodukter, kläder, skor, möbler eller saker inom inredning. Allt var nästan likadant! Överallt samma bruna/gråa färg, form och innehåll, kan man väl säga! Ja... det var inte lätt att vara "personlig" på den tiden i Ryssland. Skönt att det är ändring på det nu! Men jag kan fortfarande ha den där längtan efter allt det färgstarka, vackra och personliga... Kanske därför blir jag ofta kallad för shoppinggalen eller prylfröken... :) Och jag står för det, för jag är sådan! Men med måtta:) Jag har plockat fram olika saker som är funktionella eller kanske onödiga (hur man förstås ser på det) och som kan förgylla ens tillvaro:)


Tänk att få städa och diska med sådana glamourösa diskhandskar!


Eller kanske kan man ha en sådan ugnsvante med diamanten på?:)

Det känns verkligen lyxigt att ha pennor med swarovski kristaller i sitt arbetsrum!

Eller vad sägs om alldeles egen designad laptop?


Alla produkter som visas i det här inlägget är hämtade från http://www.inreda.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar