onsdag 21 april 2010

Kvällstrött och sängen lockar!

Nu sitter jag här framför datorn och är ganska trött. Jag är en sån som ofta är kvällstrött, men idag är det extra mycket! Jäsp! Igår tyckte dottern att det skulle kännas betydligt mysigare för henne att sova i vår säng. Och då blev det inte så mycket lugn sömn med en lång 11-åring i sängen... Men hon hade ganska bra "ursäkt" - ont i ryggen efter mycket och intensivt hoppande på studsmattan (vårtecken, hi, hi). Då skulle jag sova och massera hennes rygg samtidigt... Men jag tvingade mig ändå att baka den ryska äppelkaka som jag hade recept på i föregående inlägg, för att imorgon kommer vi att ha två underbara kompisar på fika :) Då ska vi provsmaka kakan och jag kommer att rapportera om hur det smakat tillsammans med bilderna i nästa inlägg :) Nu har jag tjatat ganska mycket om sängar, sömn o.s.v. Så jag lägger ut lite bilder på vårt sovrum! Som vanligt är jag noga med detaljer som gör helheten när jag inreder sovrummet! Titta in och inspireras! :)


Brukar Du bädda sängen varje dag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar