lördag 5 juni 2010

Förvaring

Idag har jag varit jätteduktig, städat/dammsugit hela huset. När jag springer från ena våningen till den andra och den tredje kommer jag alltid på flera förvaringslösningar till alla mina rum :) Inget undantag idag! Mitt dressingroom börjar bli fullt med många olika stövlar (min passion, eller enligt min kära make min last). Så nu måste jag köpa måååånga förvaringsboxar för stövlarna! Och visst, http://www.förvara.se/ är perfekt webbshop där man kan hitta massor med förvaringslösningar! Du kan också se nedan andra produkter som jag kommer att beställa inom kort :) Kanske Du också blir inspirerad av mina val? :)



Den här boxen med alla inbyggda lådor är perfekt för mina sminkprylar:)

Det här läckra tidningsstället kommer jag att använda till notböcker bredvid piano i mitt "röda rum" :)

Magnetttavlor? Visst är de häftiga? Kan pryda vilken vägg som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar