söndag 11 juli 2010

Hur mycket är nettopris för ett plagg egentligen?

Som jag skrev tidigare älskar jag väldigt mycket att fynda! Ibland när jag är på jakt efter kläder, skor och väskor under rea-tiden undrar jag hur mycket kan ett plagg kosta till nettopris egentligen? Igår var vi till Barkarby, Stockholms Quality Outlet. Jag hittade där en jacka Peak Performance för bara 300 kronor, ordinarie pris 2000! kronor. Jag köpte den förstås, jackan är dessutom väldigt snygg! :)


Jag hittade också skor, så klart, tre par till fyndpris :), väldigt fina färger, från turkos till blå :), märke Vagabond. Ingen har väl undgått att jag älskar skor <3>





Och en bild på en nyköpt väska, också blå :) och också till nedsatt pris :)



Ja... vad ska jag säga? Mer REA till folket :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar