måndag 9 augusti 2010

Kvinnligt, puffärmar och veckans outfit :)

Jag har hakat på puffärmtrenden! :) Bara för ett halvår sedan tyckte jag att det var för mycket med sådana ärmar... Nu tycker jag att det är ganska charmigt!
Har köpt två plagg med puffärmarna! Dessutom till fyndpris vilket gör mig extra glad! :)

Klänning från VILA Clothes:


Kavaj från Lindex:


Imorgon är det första arbetsdagen efter semester! Det betyder klackar, kjolar, klänningar och massor med fina kvinnliga kläder för min del resten av arbetsåret! :) Jag tycker att kvinnan ska vara kvinnlig! Kvinnan ska bära klackar, kjolar, blusar och vackra klänningar! Bekväma kläder och skor istället för klackar och stiliga kläder? Det är inte jag! Men! Det betyder inte att jag på något sätt ifrågasätter någon annan tjej/kvinna som gärna vill klä sig bekvämt... Det kan jag ju också göra, ibland! :)
Jag har bestämt mig att lägga ut veckans outfit en gång i veckan. Ska försöka följa det i alla fall!
Här är min första outfit som jag ska ha på jobbet imorgon:
















2 kommentarer:

  1. Åh, Lana min vän! Du är underbar!! OM du nu har kollegor (och elever också kanske) som inte riktigt gillar överraskningar och behöver mycket förberedelse så kan de nu gå in på din blogg och veta i förväg hur DU kommer att se ut i veckan som följer!! Och JAG, som inte har förmånen att träffa dig på jobbet får känna mig lite delaktig jag också!! :) Kram!! <3

    SvaraRadera
  2. hi, hi!
    Många kramar på dig också! :) <3

    SvaraRadera