torsdag 11 november 2010

Bokstäver på fasaden :)

Det byggs för fullt uppe på vårt hustak! Lagom till Jul komer vi att få ett nytt tak! Jag har valt en mycket fin färg till taket, silvergrå. Den kommer matcha färgen på min fina söta bil :)



Skojar ju, så klart... inte bara bilens färg, utan accentfärg på huset :) Men visst är det roligt att även bilens färg passar takets färg? Precis som i mitt liv där allt ska matcha, hi, hi... Hur som helst, nu är jag på jakt efter fina bokstäver till mitt husnummer. Vi har nummer 90 och det kan vara snyggt att "skriva" det med bokstäver på husets fasad... NITTIO... inte så dumt... Måste bara inspireras lite mer av olika lösningar till det lilla projektet.






Har Du några förslag på hur jag ska göra bokstäverna och hur jag ska fästa dem på fasaden?



2 kommentarer:

  1. Kan jag få betsämma något om huset?? xD

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du får bestämma lite! Tex i ditt rum när vi ska omrenovera det! <3

    SvaraRadera