lördag 8 januari 2011


Japp! Då börjar jag igen med Veckans mat! Imorgon börjar jag återigen jobba efter långledighet, Jullov. Då blir det igen varje söndag, matlagningsdag för hela veckan. Här nedan ser Du vilka maträtter jag kommer att laga idag. Denna gång har jag hittat alla recept i mina Matpärmar, så då blir det inga länkar till recepten, men om Du är intresserad av någon maträtt, skriv i kommentarrutan, så lägger jag ut receptet snarast! :)



1. Kycklingfilé med spenat- och vitlökssås + Snabba vegolådan med tomater och fetaost.

2. Asiatiska laxburgare + Vitkålssallad.

3. Korvstroganov med ris.

4. Fläskfilégryta a la Solveig + Auberginegratäng.

5. Ryska köttbullar i panna + Vitkålssallad.

6. Ingefärsmarinerad fläslfilé + Ugnstekta paprikor med creme fraiche och fetaost.



Mums! :)

1 kommentar: