lördag 11 februari 2012

V som är Vill ha Vår och Värme :) Тюльпаны: огромный заряд энергии в ожидании весны :)

Från och med det inlägget ska jag skriva minа inlägg både på ryska och svenska! 
С этого дня я буду писать в моём блогге и на русском и на шведском языке! 

En sådan trist och grå februaridag vill jag pigga upp Dig med...
Серый и холодный февральский день станет сразу же теплее и светлее с...


... härliga gula tulpaner som bara skriker: snart är det vår, vi vill ha sol och värme! :)
De här tulpanerna fick jag av en tjej som jag hjälpte till med att kompa till några sånger... Hon skulle på addition för Wallmans till Köpenhamn och ville provlyssna/sjunga några låtar som skulle vara med då... Ja, några ackord och melodislingor på piano och så får man som tack en sådan härlig bukett som piggar upp i februarikylan! :)
... прекрасными жёлтыми тюльпанами! Эти тюльпаны мне подарила одна певица которой я помогла с аккомпонементом к нескольким песням... Она должна была поехать на кастинг в Копенгаген, пробовать свои силы в одно из самых известных варьете в Скандинавии... Вот так, несколько аккордов и мелодий и у меня на столе на кухне стоит самый красивый букет жёлтых тюльпанов! Как огромный заряд энергии эти тюльпаны шепчут (нет, кричат): мы хотим солнце, тепло и весну!






2 kommentarer:

  1. Heeeeejsan!
    Kul att du hälsade på hos mig, blev ju nyfiken och här är jag. Villken härlig blogg du har! Jag kommer att smyga runt hos dig också då du skriver om LCHF och fotar en del:)
    Vi syns!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med tulpaner!

    SvaraRadera