fredag 23 augusti 2013

Deodorant :)

Den här deodoranten har jag använt sedan våren och är mycket nöjd med den! :)
Den är fri från parabener, alkohol och aluminium och ger huden under armarna möjligheten att andas och få ut det som ska tas ut ur kroppen på den naturliga vägen och ej fastna kvar! 
Rekommenderar verkligen! :)


Dottern är också nöjd med den. :)


Så nu blev det med beställning, så alla i familjen äger sådan varsin deodorant!


Man kan beställa deodoranten här.  Mycket bra webbbutik där man säljer produkter som är tillverkade i Sverige, Lappland, Jokkmokk! :)

13 kommentarer:

  1. Tack snälla för tipset :D
    Bjöd på din kaka idag på jobbet. Utan frostning och lite kladdigare. De älskade den :D
    Till fiskplankan jag gjorde i veckan använde vi oss av din örtmajonäs :D Älskar dina recept. Ha en fin helg!<3 kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! :)
      Vad kul att du gillade kakan och majonnäs också! :)
      Ha en fin helg du med vännen!
      Kramar tillbaka! <3

      Radera
  2. Tack för tipset. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Kan intyga! Deon är även min favorit.

    SvaraRadera
  4. Å vad bra med sån deo. Men jag fick inte länken fungera :( kan vara min tfn...

    Kram/M

    SvaraRadera
  5. Kom in när jag skrev in adressen. ;)
    Ska titta sen när jag går tid, verkade ju finnas mycket!
    /M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är nåt skumt med länken...har skrivit om det flera gånger med den funkar inte... utan man måste klicka å den igen eller nåt...
      Ja, kolla där, det finns mycket bra saker! :)
      Kram tillbaka!

      Radera
  6. Skönt med bra produkter! Det gäller att hitta de där man trivs med. Tips är alltid välkommet för det är ju en djungel när man ska välja nåt nytt. Kram!

    SvaraRadera
  7. Den är ju antiperspirant, det står ju på flaskan ;-)

    SvaraRadera
  8. Den är ju antiperspirant, det står ju på flaskan ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. He, he...det står ju där, riktigt så! :)
      Hm...hur läser jag? ;)

      Radera