fredag 2 augusti 2013

Groningen, Holland

Hej, nu är det Maria igen. Mamma har inte riktigt tid att blogga för vi ska upp 03.00 imorgon för att hinna med båten till Danmark, sen ska vi vidare till Österlen. Så hon packar våra saker för fullt.

Här kommer lite bilder från Holland
  jag och min fina mamma. Ni saknar nog henne va? hennes goda mat och fina bilder, äh nu får ni nöja er med mig ;) Och här har vi våran fina Dasha:
 Piano sak. Man såg i mammas ögon, jag vill spela jag vill!!
 Mmm... mat!! Älskar mat, så klart ska vi äta LCHF (förutom pappa han tog hamburgare med bröd och pommes, aja baja pappa)
(Ni kanske inte märkte det men det ligger en brödbit på kanten av mammas tallrik, men var lugna mamma åt den inte, pappa gjorde det)
 Lite fina byggnader så där i Holland
 Och så klart ska mamma hitta en musikskola och knäppa kort på den ;) Men här har ni en Holländsk musikskola det är inte alla som har sett en sån ;)
 Till ett sånt här hus vill både jag och mamma flytta till!!! -->

Hoppas ni blev glada för en liten uppdatering så kanske vi hörs igen om inte mamma får tid att blogga ;)

4 kommentarer:

  1. Roligt att ni har varit i Holland. Jag bor ju i Amsterdam nu :) och dessa husbåtar ser trevliga ut. Kram och hälsa mamma :)

    SvaraRadera
  2. Å, det är länge sedan jag var i Holland! Men jag kommer ihåg kanalerna i Amstedam och de fina husen!
    Då var jag ung och tågluffade och var på disco i Utrecht..!
    Kul läsa om din mamma från ett annat öga! Hälsa!
    Kram/M

    SvaraRadera
  3. En husbåt verkar så mysigt på sommaren. Fast på vintern vet jag inte... Verkar kallt.

    Hälsa mamma och tack för fint inlägg och härliga bilder.

    SvaraRadera
  4. Tycker absolut att du ska fortsätta med att gästblogga här Maria. Riktigt kul läsning och så fina foton! Har själv aldrig varit i Holland så det var jättekul att få hänga med er på denna resa.

    Håll koll på mamma nu och låt inte pappa äta upp allt bröd på era tallrikar :)
    Hälsa!
    Kramizar!

    SvaraRadera