fredag 6 mars 2015

Fredag som börjar med spinning och god frukost :)

Åh, jag är så glad att jag äntligen kommit igång med träningen efter ett långt uppehåll! Tisdag, onsdag och idag, jag har kört hittills tre pass denna vecka. Planerar att träna på söndag också. :)
Jag tränar tidigt på morgonen eftersom jag jobbar bara eftermiddagar. Så är det när man jobbar som pianopedagog på kulturskolan. 
Jag är glad att det finns så bra utbud med både tider och olika träningsklasser på Må bättre där jag bor!
Mina pass börjar 6.30 eller som idag 7.00 på morgonen. Underbart att starta dagen med tex spinning och sedan ha hela dagen framför sig med energi och gott humör! :)
Nu sitter jag och avnjuter min goda frukost, smoothiebowl med bara nyttigheter i. :)


I den här smoothiebowl har jag banan, avokado, lite ananas, blåbär, hallon, grönsallad och mandelmjölk. Allt det topps med blötlagda pumpafrön, bipollen och havtornspulver. Mums!


Önskar er en underbar fredag och helg med dessa fina tulpaner! :)


2 kommentarer:

  1. Jag tränar helst också på morgonen. Härlig frukost.
    Önskar dig en fin helg, kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar färg på smoothiebowlen! Skönt att komma igång med träningen! Saknar att träna (mer än lätta övningar) just nu...

    SvaraRadera